Dit blog gaat over van alles, waar ik mee bezig ben. Vaak zal dit borduren of quilten zijn, maar ook andere zaken uit mijn leven komen langs. Een soort dagboek dus. Ik vind het geweldig leuk dat je meeleest!

20 maart 2015

De pronkrol van Marken

Iedereen is inmiddels wel op de hoogte van de Pronkrol van Marken. Een schitterend vervolg op de eerdere cursus over Handwerken op Marken. Wil je er meer van weten, kijk dan even hier (klik).

Dit wordt het "voorblad" van mijn pronkrol. Natuurlijk zit er een fout in mijn rand, maar gelukkig wel symmetrisch. Het valt niet erg op, maar zelf zie ik het natuurlijk toch elke keer.
Een plaatje van een Marker jongedame gekopieerd op stof, omringd door een rand afkomstig van een Marker bedsprei. Het kopieren op stof gaat heel eenvoudig met behulp van transferpapier. Dit is o.a. bij de Hema te  koop.

Blad 2 en 3 van mijn Pronkrol zijn ook al bijna klaar. Die zal ik binnenkort wel eens laten zien. Bijna kan ik met blad 4 beginnen. Welke dat gaat worden weet ik nog niet. Er zijn zoveel leuke voorbeelden in de cursus.