Dit blog gaat over van alles, waar ik mee bezig ben. Vaak zal dit borduren of quilten zijn, maar ook andere zaken uit mijn leven komen langs. Een soort dagboek dus. Ik vind het geweldig leuk dat je meeleest!

10 augustus 2015

Blackbird Designs: huisje 2

In 2009 heb ik huisje 2 uit de Remember me serie gemaakt. Ik borduur vaak als ik op vakantie ben. Ik weet nog goed dat we dat jaar in mei in Engeland op vakantie waren. Daar heb ik in de tuin van ons vakantiehuisje de witte sterren zitten borduren. Uiteindelijk heb ik in de kerstvakantie van 2009 de laatste steekjes gezet. Weer was het de heuvel die me nekte. Dat is wel echt veel werk.

Ook dit patroontje heb ik met DMC-garen gemaakt. Er zitten wat rare vlekken in de foto, maar dat is de weerspiegeling in het glas.


De patronen heb ik trouwens niet meer. Ze zijn volgens mij ook bijna niet meer te koop.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi, hoi, Wat leuk dat je deze huisjes laat zien! Ik ben op dit moment bezig met de Home Sweet Home quilt van de dames Blackbird Designs en de blokken van die quilt zijn vrijwel identiek aan deze patronen! Echt opvallend!
Ben benieuwd naar de andere patroontjes.

Nog een fijne avond!

Groetjes, Maartje.

Supergoof zei

Jaaaaaaaaaa, deze vind ik zo leuk! Als ik weer huisjes ga borduren, dan wordt het deze!
:o)