Dit blog gaat over van alles, waar ik mee bezig ben. Vaak zal dit borduren of quilten zijn, maar ook andere zaken uit mijn leven komen langs. Een soort dagboek dus. Ik vind het geweldig leuk dat je meeleest!

12 augustus 2015

Blackbird Designs: huisje 3

Huisje 3 uit de serie Remember me heb ik gemaakt in 2011. Een leuk huisje om te borduren. En heel persoonlijk geworden door de datum van onze trouwdag.

Deze keer heb ik het handgeverfde garen gebruikt, zoals opgegeven bij het patroon. En eerlijk is eerlijk: dit is veel mooier dan borduren met DMC-garen. Het linnen lijkt grijs, maar is eigenlijk blauw.



Huisje 1 en huisje 2 zijn hier (klik) en hier (klik) te vinden.

3 opmerkingen:

Willy zei

Ik zie dat ik weer kan reageren. De laatste tijd las ik je logjes via Feedly en kwam niet meer op je blog omdat je het reageren had uitgezet. Deze keer kijk ik toevallig een keer via Blogger. Prachtige serie huisjes. Leuk dat je aan deze een persoonlijk tintje hebt gegeven en ook het originele garen hebt gebruikt. Groetjes,

Martine zei

Dat verschil in kleur tussen DMC en handgeverfd garen is idd groot. Enige voordeel van DMC is wel dat het niet doorloopt als je het wast.

Anja.M zei

Heel erg mooi geworden.
Quilt groetjes Anja.