Dit blog gaat over van alles, waar ik mee bezig ben. Vaak zal dit borduren of quilten zijn, maar ook andere zaken uit mijn leven komen langs. Een soort dagboek dus. Ik vind het geweldig leuk dat je meeleest!

13 juni 2017

AWS: gaap

Ja, gaap, saai, maar hier nog een blok van de AWS.


Ik geloof dat dit 1van mijn favorieten is. Als ik van te voren alle stofjes uitkies, hoop ik natuurlijk dat het een mooi blok wordt. In mijn hoofd zie ik dan voor me hoe het zal gaan worden. Soms valt dat dan toch tegen. Maar bij dit blok komt alles perfect uit.

Ik heb het blok trouwens iets aangepast. In het patroon is in de hoeken een aantal bladeren geappliceerd. Ik heb in plaats daarvan bloemen gebruikt. Die heb ik met broderie-perse vastgemaakt.

6 opmerkingen:

Chookyblue...... zei

Beatiful block

Floor zei

Altijd leuk om je eigen draai er aan te geven toch?
Weer een prachtig blok geworden.

Sjoukje zei

Hij is mooi! Vond jij het ook lastig om het rondje met driehoekjes passend te krijgen? Ik vond het nog een hele klus!

Leonie zei

Mooie kleuren bij elkaar!!

BezigeBijMirjam zei

Dit blok is een plaatje geworden!

Marjan zei

Heel erg mooi geworden! Prachtig met de broderie perse.